Tunggu Saya Datang Lagi Madinah


  ..bersambung dari SINI)


Hari terakhir berada di Madinah tempohari ialah hari Jumaat. Esoknya dah nak balik Malaysia. Jadi banyaknya rasa perkara nak buat hari tu. Malam itu jam 11.00 dah nak kena berkumpul tunggu bas untuk ke Jeddah.  Pukul 9.00 rencananya dah kena keluar untuk buat ziarah wida'.  Jadi selepas solat isyak, saya ambil peluang capture suasana di dalam dan di luar Masjid Nabawi. Sedihnya rasa nak tinggal pergi. Boleh ke saya sampai sini lagi ni.. Boleh ke... Ya inshaaAllah, saya akan kembali ke sini lagi dengan izin Allah.. Aamiinn

Tunggu saya datang lagi, Madinah al-Munawwarah.





Ramai yang singgah minum air zam-zam sebelum dan selepas solat.




Semasa menuju jalan keluar, Subhanallah begitu ramainya orang masa tu...












..bersambung; Buat Ziarah Wada (di SINI)

No comments:

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...