Blog Matahati Tiga Juta Pageview

Alhamdulillah...

Pagi ini bila buka blog Matahati, tersentak bila terpandang pageview blog matahati dah mencapai angka 3 juta. Alhamdulillah..
Allahu, syukur pada Allah. Syukur Allah beri ilham untuk menulis, syukur Allah beri ruang untuk saya berkongsi penulisan yang alhamdulillah mungkin ada yang mendapat tempat di hati para pembaca.
Tidak lain yang diharapkan, hanya moga-moga penulisan dalam blog ini termasuk dalam usaha penyampaian ilmu yang bermanafaat InshaaAllah...Aamiinn

Posting yang menjadi hit setiap hari ialah Baca Al-Mathurat Tiap Hari. (sila klik) Alhamdulillah saya agak terharu bila membaca komen-komen pembaca yang ada di antara mereka menyatakan rasa gembira kerana dapat membaca al-mathurat menerusi blog ini setiap hari walau di mana mereka berada. Ada yang membaca sementara menunggu untuk menaiki flight dan ada yang membaca semasa sedang dalam rawatan di hospital.

Saya dengan rendah hati mengucapkan ribuan terimakasih buat semua yang sudi singgah dan memanfaatkan apa yang ada di dalam blog ini. Atas apa2 jua kekurangan, mohon dimaafkan.
Jazakallah hu khoiron.




3 comments:

Raja Suria said...

MasyaAllah
Alhamdulillah
Mabrook
Semoga terus berkongsi penulisan yang bermanafaat sebagaimana matahari menyinari kehidupan
❤️

Nila Anggraini said...

Alhamdulillah kak Ti, moga blog kak Ti terus berkembang. Banyak ilmu dan resepi dalam blog kak. Semoga terus dapat berkongsi resepi dengan kami. In sha Allah. Aamiin

Unknown said...

Alhamdulillah... tahniah...

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...