Ucapan Raya


Bismillahirrahmanirrahim...

Di ucapkan Selamat Hari Raya buat semua muslimin muslimat di mana jua anda berada. Mari sama-sama kita raikan kemenangan ini dengan mengucap syukur ke hadrat Illahi yang akan mempertemukan kita dengan 1 Syawal, lusa...InsyaAllah.

Masih ada dua hari lagi berbaki Ramadhan, ayuh istiqamah kita untuk tetap bersama dalam barisan saf di masjid. Teringat kata ustaz yang berpesan agar janganlah di saat-saat penghujung Ramadhan ini masjid jadi lengang dek semua sibuk dengan aktiviti persiapan nak sambut raya. Jangan kita terleka dengan kegembiraan menyambut raya sehingga terlupa akan Ramadhan yang akan berlalu pergi.

Moga dengan rahmat-Nya, moga-moga sekelian kita mampu termasuk dalam golongan orang-orang yang berjaya mengharungi serta menghayati sepenuhnya bulan Ramadhan...bulan yang penuh dengan keberkatan... aminn


8 comments:

Werdah said...

Assalamu'alaikum

Selamat hari raya.. maaf zahir batin.. dah ambil kad.. singgah ambil kad akak pula di rumah kak

sal said...

amin..amin..ya Rabb..

dan di kesempatan ini
akak mengucpkan selamat berpuasa, selamat menyambut hari raya dan maaf zahir batin..

Cikli said...

selamat hari lebaran.

Anonymous said...

Assalamualaikum Nur,

Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk Nur sekeluarga. Semoga bergembira dihari raya. Maaf andai ada terguris rasa masa berblog.

nur said...

Wsalam kak werdah...
TQ sudi ambik kad.. :)
Alhamdulillah now dah rasa relek abis..
Selamat bergembira beraya di sebulan Syawal.. maaf zahir batin.

nur said...

Sal...
Timakasih.. Salam aidilfitri buat sal sekeluarga.. ampun maaf dipinta kalau ada bicara yang tersilap dan bahasa yang terkasar, ya sal..

nur said...

Cikli...
Selamat hari lebaran juga buat cikli sekeluarga.. tentu bergaya cantik Salsa di hari raya.. maaf kalu ada salah silap time blogging ya cikli..

nur said...

Wsalam kak hanim...
Sama la kita kak hanim...Maafkan jika ada tulisan saya yang tak kena di hati kak hanim. Selamat bergembira di sepanjang Syawal.. :)

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...